imagesbookkeeping.jpg

modul1

A könyvelés bizalmi munka. A vállalkozók akik könyvelőt szeretnének választani/váltani, nagyon nehéz helyzetben vannak! Honnan tudná eldönteni bárki is, hogy az a könyvelő jól, az adó és egyéb jogszabályokat betartva, de a vállakozás érdekeit nézve nagy szakértelemmel végzi a munkáját? Könyvelőként még én sem tudom első látásra eldönteni. Csak azt tudom javasolni, azt válassza akiről úgy érzi, hogy érdekli a vállalkozása és a találkozásuk alapján szimpatikus, úgy gondolja jól együtt tudnának dolgozni és maximális segítséget tud nyújtani vállalkozásával kapcsolatban. A távolság sem igazán akadály már a mai digitális világban. 

Amit én a munkámban nagyon fontosnak tartok az-az, hogy ismerjem ügyfeleimet, tevékenységüket és azt, hogy mit szeretnének elérni vállalkozásukkal. Fontos, hogy minden ügyfelemre legyen elég időm, ezért nem vállalom túl magam.

Vállalkozások naprakész könyvelése, újrakönyvelés, munkaügyi, bér-, TB-ügyintézés.
Cégalapítás előtti konzultáció; gazdálkodási rendszer kialakítása, tervezése, adótanácsadás.

Munkánkat naprakészen végezzük, így nem fordulhat elő, hogy késik egy bevallás, vagy hogy Ön nem kap időben információt cége helyzetéről.

Könyvelési szolgáltatásaink röviden: analitikus rögzítés bizonylatok alapján, tárgyi eszköz nyilvántartás, a törvényben előírt bevallások elkészítése és benyújtása, havi értesítés a fizetendő adókról.

 Vállalkozásuk eredményes működéséhez - igényeiknek megfelelően - rendszeres, személyes tájékoztatást nyújtunk a törvényi és jogszabályi változásokról és segítünk megtalálni azokat az adózási lehetőségeket, amelyek alapján szabályosan, de minden lehetőséget kihasználva készülhet a könyvelés.

Természetesen ehhez szükség van ügyfeleink együttműködésére is (bizonylatok időben történő eljuttatására).

Dőljön hátra karosszékében, és élvezze a cégvezetés örömeit, mi pedig megoldjuk könyvelési és adózási problémáit.

Megbízható könyvelőt szeretne?

Mi többet ajánlunk!

Megtakarítjuk Önnek a könyvelésre fordított kiadásokat.

modul2

Minden vállalkozásnál számba kell venni, hogy megéri-e alkalmazottat foglalkoztatni. Mi segítünk ezt eldönteni!

A havi munkaügyi teendők közül néhányat emelnék ki:

- biztosítottak be- és ki jelentése, szükséges nyomtatványok kiadása 

- havi  bérelszámolás, bérjegyzék és a szükséges

   nyilvántartások (szabadság, beteg szabadság) vezetése

- havi, költségvetéssel szembeni adatszolgáltatások benyújtása

- havi utalandó adók meghatározása

- munkajogi tanácsadás

- alkalmi munka számfejtése

- Szja bevallás elkészítése

 

modul3

A vállalkozással kapcsolatos teljes körű adó-, valamint gazdálkodást érintő tanácsadást biztosítunk a megfelelő döntések meghozatalának elősegítésére.

Általános adózási, egészségbiztosítási, számviteli és munkaügyi területen tudunk ügyfeleinknek segítséget nyújtani. Az eredményes és hatékony gazdálkodás érdekében minden esetben szükség van az adóoptimalizálásra. Mielőtt elkezdené vállalkozását, kérje ki szakember tanácsát, hiszen már itt olyan döntéseket kell meghoznia, ami a jövőben jelentősen befolyásolja az adózást. Azt, hogy milyen gazdálkodási formát választ, attól is függ, milyen tevékenységet szeretne csinálni és még sok minden mástól. Ebben tudunk mi segíteni!

A nálunk könyveltető ügyfelek számára a tanácsadás ingyenes!

Új ügyfeleinknek a tanácsadás 3 500.- Ft/óra, de ha meg vannak velünk elégedve és megkapjuk a megbízást, a díjat az első megbízási díj összegéből jóváírjuk, így a tanácsadás nem került semmibe.

 

 

 

Kapcsolatfelvétel

Cégnév: AN-KA Bt.
Székhely: 1183 Budapest, Ráday Gedeon utca 98.
Telefon: +36 70 235 3237 
Ügyfélfogadás: Egyeztetés szerint
E-mail: info@ankakonyveles.hu

Jogi oldalak

Térkép

Készítette: Mobilbarat.hu - Mobilbarát weboldal és webáruház